Mystery shopping

 

Potřebujete si ověřit, zda jsou vaše služby na profesionální úrovni, i když nejste přítomni? Využijte našich služeb ,, tajného zákazníka“ tzv. Mystery shopping.

Co je Mystery shopping

Je to kvalitní metoda zaměřená na průzkum trhu v různých oborech. Naše společnost se specializuje především na měření maloobchodní kvality služeb. Spolupracuje zejména s prodejnami a restauračními zařízeními, kdy klient dostává ucelený pohled na svoje služby a produkty.

Po vydefinování slabých stránek, které zákazník získá v detailní zpracované zprávě, naše spolupráce nekončí.

Na základě provedené analýzy dokážeme nastavit procesy, které firmu posouvají dále na profesionální úroveň. Kromě nastavení procesů, také provádíme proškolení zaměstnanců, tak aby splňovali předepsané standarty.

 

Metodika naší práce probíhá v několika fázích:

  •  Úvodní schůzka
  •  Seznámení se s provozovnou
  •  Návrh spolupráce s konkrétními výstupy
  •  Realizace kontrolní návštěvy formou záznamníku, kamery, dotazníku
  •  Písemná a ústní zpětná vazba
  •  Případné nastavení nových funkčních procesů
  •  Proškolení personálu
  •  Návrat na provozovnu po čase určené klientem

 

Co všechno mystery shoping zahrnuje:

  •  celkový vzhled prodejny či provozovny
  •  čistotu prodejny a příslušenství
  •  rychlost služby
  •  dodržování norem společnosti
  •  jak dlouho trvá, než si fiktivního zákazníka někdo všimne
  •  způsob uvítání klienta
  •  otázky kladené prodavačem pro nalezení vhodného produktu
  •  prodejní argumenty používané prodejcem
  •  jak se prodejce pokouší uzavřít prodej
  •  zda prodejce navrhuje prodej nějakého dodatečného produktu
  •  zda prodavač pozval zákazníka k opětovné návštěvě prodejny

 

Chcete se dozvědět více?

Prosím kontaktujte nás na tel. 724 789 433 nebo 725 736 224

 

Kontaktujte nás
Příspěvek byl publikován | Autor: admin2.